Forum dla każdego
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PRACA » SZKOLENIA-ZARZĄDZANIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Szkolenia-zarządzanie

  
robel.nikita
25.03.2024 15:34:36


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Łódź

Posty: 3 #8165753
Od: 2024-3-21
Pierwszym i tak naprawdę najważniejszym czynnikiem w dobrej koordynacji i organizacji pracy swojego zespołu jest dobór właściwych członków zespołu. Każda osoba ma swój charakter, osobowość, kompetencje i kwalifikacje, które wpasowują się lub nie na wybrane stanowisko. Szkoliliście się w tym zakresie?
  
Electra06.05.2024 10:09:50
poziom 5

oczka
  
conor.bahringer
25.03.2024 20:35:16


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Bielsko

Posty: 4 #8165878
Od: 2024-3-25
Jeśli szukasz porad dotyczących organizacji pracy zespołu sprawdź te metody - https://www.projektefektywny.pl/blog/organizacja-pracy-zespolu/. Zaufanie jest kluczowym elementem w funkcjonowaniu zespołu. Pracownicy powinni mieć pewność, że mogą polegać na swoich kolegach i że wszyscy współpracują w dążeniu do wspólnych celów. Regularna komunikacja, zarówno formalna, jak i nieformalna, pozwala budować więzi i zacieśniać relacje w zespole.
  
grizz
24.04.2024 18:10:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #8174555
Od: 2024-2-20
Dobry menadżer powinien posiadać również inne umiejętności np. autorytet lidera

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PRACA » SZKOLENIA-ZARZĄDZANIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny