| |
robel.nikita | 25.03.2024 15:34:36 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Łódź
Posty: 3 #8165753 Od: 2024-3-21
| Pierwszym i tak naprawdę najważniejszym czynnikiem w dobrej koordynacji i organizacji pracy swojego zespołu jest dobór właściwych członków zespołu. Każda osoba ma swój charakter, osobowość, kompetencje i kwalifikacje, które wpasowują się lub nie na wybrane stanowisko. Szkoliliście się w tym zakresie? |
| |
Electra | 06.05.2024 10:09:50 |
|
|
| |
conor.bahringer | 25.03.2024 20:35:16 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Bielsko
Posty: 4 #8165878 Od: 2024-3-25
| Jeśli szukasz porad dotyczących organizacji pracy zespołu sprawdź te metody - https://www.projektefektywny.pl/blog/organizacja-pracy-zespolu/. Zaufanie jest kluczowym elementem w funkcjonowaniu zespołu. Pracownicy powinni mieć pewność, że mogą polegać na swoich kolegach i że wszyscy współpracują w dążeniu do wspólnych celów. Regularna komunikacja, zarówno formalna, jak i nieformalna, pozwala budować więzi i zacieśniać relacje w zespole. |
| |
grizz | 24.04.2024 18:10:35 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 14 #8174555 Od: 2024-2-20
| Dobry menadżer powinien posiadać również inne umiejętności np. autorytet lidera |